atat botezul cat si circumcizia bebelusilor mi se par acte barbare, care nu ar trebui permise in zilele noastre, si care nu au nici o lecgatura cu relatia ulterioara cu dumnezeu.
Relaţia cu Dumnezeu nu este ulterioară ci pruncul este binecuvântat prin participarea şi grija părinţilor în funcţie de relaţia lor. De asta nu se permite să neglijezi copilul şi nici să-i dai otrăvuri, ş.a., ca să fie legumă (sau doar carne cum scrie în Geneza) până la o anumită vârstă, ci apostolul Pavel spunea că femeile sunt mântuite prin naştere de copii, DACĂ îi cresc în ascultare de Dumnezeu.
Această ascultare de Dumnezeu este în timp ce ei cresc prin liber arbitru şi instruire, nu prin constrângere.
Este contra scripturilor să consideri circumcizia act barbar, şi uite de ce:
Ci dimpotrivă, văzând că mie mi-a fost încredinţată Evanghelia pentru cei netăiaţi împrejur, după cum lui Petru, Evanghelia pentru cei tăiaţi împrejur
A fost cineva chemat, fiind tăiat împrejur? Să nu se ascundă.
A fost cineva chemat în netăiere împrejur? Să nu se taie împrejur.
Tăierea împrejur nu este nimic; şi netăierea împrejur nu este nimic, ci paza Poruncilor lui Dumnezeu.
În primul secol încă existau două rituale ale curăţiei, pentru cei tăiaţi împrejur, sau circumcişi, şi pentru cei ne tăiaţi împrejur sau necircumcişi.
Dacă cineva este împotriva circumciziei i se consideră necircumcizie în inimă şi este motiv al excluderii sau excomunicării din adunarea credincioşilor, pentru că circumcizia în carnea inimii este poruncită de Dumnezeu, aşa cum am citat în primul meu mesaj. Apostolul Pavel a spus ca cei circumcişi să rămână circumcişi şi cei necircumcişi să rămână necircumcişi. (1 Corinteni 7:18-19; Romani 2:25-29; Coloseni 3:11);
Iată, vin zile, zice Domnul, când voi cerceta pe toţi cei tăiaţi şi netăiaţi împrejur:
Egiptul şi Iuda, Edomul şi pe fiii lui Amon, Moabul şi pe toţi locuitorii pustiului, care-şi tund părul împrejurul frunţii lor, căci toate aceste popoare sunt netăiate împrejur, iar casa lui Israel toată este cu inima netăiată împrejur".
Iată, vin zilele, zice Iahve, când voi pedepsi pe toţi circumcişii, cu necircumcişi - pe Egipteni, şi Iudei, şi Edomiţi, şi Amoniţi, şi Moabiţi, şi pe toţi cei ce îşi rad colţurile (bărbii), pe cei ce locuiesc în pustie. Căci toate neamurile sunt necircumcise, şi toată casa lui Israel are inima necircumcisă.
Şi cei credincioşi pot spune că consideră acte de barbarie „paradele gay” şi obiceiurile neamurilor care s-au lepădat de Dumnezeu ca se lipească de draci, dar la fel se spune şi în Biblie.
Biblic circumcizia nu este o mutilare ori un act barbar, pentru că este poruncită de Dumnezeu care nici odată nu a poruncit cuiva să comită acte barbare, ci dimpotrivă un mutilat nu are voie conform legii lui Dumnezeu să intre în Templu la fel cum nu putea nici un necircumcis în carne.
Dacă circumcizia este un act barbar atunci Avraam, părintele tuturor credincioşilor, este iniţiatorul unor acte barbare care sunt comise până în ziua de azi.
Dacă circumcizia este un act barbar atunci Mesia a fost supus unei barbarii, şi legea lui Dumnezeu care cere cicumcizia (poporului în carne şi neamurilor în inimă) este blasfemie.
Dacă circumcizia este un act barbar atunci Pavel a făcut un act barbar când la tăiat împrejur pe ucenicul său Timotei.
Unii copii se nasc fără carnea prepuţului, eu am avut în gimnaziu un coleg care presupun că s-a născut aşa, pentru că era din familie de moldoveni şi nu avea urmă de de vreo curăţare ori răzuire a acelui fir de piele potrivit unor colegi care l-au văzut şi din cele spuse de el. Însă colegul acesta nu a fost instruit sau iniţializat cum să facă curăţirea şi la o anumită vârstă a devenit spectaculos pentru tineret din când în când ...
Deşi eu aş putea să mă bizui şi pe trup. Dacă vreun altul socoteşte că se poate bizui pe trup, eu cu atât mai mult!
La opt zile, am fost tăiat împrejur; sunt din neamul lui Israel, din seminţia lui Veniamin (Beniamin), evreu din evrei, după lege fariseu;
Apostolul Pavel nu putea împlini legea nazirineilor (nazirilor sau nazireilor) dacă nu ar fi fost circumcis, pentru că nu ar fi putut participa la altar.
După mulţi ani, am venit ca să aduc neamului meu milostenii şi prinoase,
Când nişte iudei din Asia m-au găsit, curăţit, în templu, dar nu cu mulţime, nici cu gâlceavă.
Aceia trebuia să fie de faţă înaintea ta şi să mă învinuiască, dacă aveau ceva împotriva mea;
Scripturile nu vorbesc de nici un fel de circumcizie la femei, deci mântuirea nu se obţine prin circumcizie în carne ci este o cerinţă pentru curăţirea bărbaţilor pentru a putea participa la adunări sfinte cum este cea de paşti când Dumnezeu a permis prima dată şi egiptenilor să fie circumcişi pentru a putea participa la Cortul Întâlnirii. (Exodul 12:48);
Circumcizia bărbaţilor în carne este o cerinţă a tuturor descendenţilor lui Avraam “în toate generaţiile lor” - Geneza capitolul 17;
Circumcizia este o împlinire a Legii Purificării copiilor de parte bărbătească conform cu Legea lui Dumnezeu dată copiilor lui Israel, din care făcea parte şi Mesia. - Luca 2:22; Leviticul 12:6-8;
Semn al Legământului lui Dumnezeu cu oricine venea să locuiască pe Pământul Său, aşa cum li s-a cerut samaritenilor care au fost mâncaţi de lei pentru că au încălcat legea cu privire la sânge.