Autor Subiect: Martorii: Farisei sau dezaxati? experienta mea  (Citit de 22206 ori)

Offline CommonSense

  • Persoană interesată
  • *
  • Data Înregistrării: Iul 2013
  • Mesaje postate: 11
Martorii: Farisei sau dezaxati? experienta mea
« : Iulie 13, 2013, 11:24:08 am »
Salutare tuturor
Imi cer scuze daca am comis din nepricepere dubla postare
Sunt de formatie inginer, cu doua cursuri post-universitare si angajat in munca cu 30 de ani vechime: nu ma laud, dar o sa vedeti de ce era nevoie sa precizez asta
Din nefericire am facut greseala sa primesc in urma cu mult timp ca membru al familiei un exemplar din aceasta specie a Martorilor lui Iehova
Bineinteles, in ciuda angajamentelor luate initial, ca nu vor fi presiuni pentru cooptarea noastra la ei, a inceput batalia psihica de a ma coopta prin orice mijloace, de la recompense la amenintari
I-am explicat in repetate randuri ca nu am de gand sa ma inscriu la ei si de citit Biblia ma pricep si singur daca am chef, fara sa imi spuna nimeni ca ceea ce scrie nu scrie si ceea ce nu scrie , de fapt scrie
Persoana asta, de cativa ani buni se straduieste sa-mi demonstreze cat de evoluata e ea si cat de nenorocit sunt eu, pe motiv ca are mai multi bani decat mine, si are si apartament (e drept, mostenit de la o ruda careia nu i-a raspuns la salut niciodata si castigat in instantza dupa ani de batai si calomnii cu alte rude mai indepartate) si ca ea e salvata de Iehova si eu sunt un nemernic condamnat la moarte. Orice as spune, deformeaza si interpreteaza ca atac la persoana ei. Acelasi lucru si daca nu spun nimic.
Va dau cateva exemple ale binefacerilor prezentzei sectei in viata mea, prin fiinta respectiva:
- Ma acuza repetat in fata celor ce nu ma cunosc suficient de bine ca sunt un om de nimic, ca sunt prost, ca sunt un intretinut al societatii, ca nu am servici si traiesc in conditii mizere ( sunt angajat si am casa proprietate personala, deci minte cu buna stiinta)